Po kliknięciu "Start" w programie "Klient recertyfikacji" pojawia się błąd: "The remote server returned an error: (407) Proxy Authentication Requied".
Wróć do wyboru tematu
Wróć do wyboru tematu
Komunikat oznacza problem z nawiązaniem połączenia z powodu problemów z proxy. Przyczyną błędu może być:
- brak konfiguracji proxy w przeglądarce – zalecamy kontakt z dostawcą usługi internetowej lub administratorem sieci,
- firewall, który blokuje połączenie – na czas recertyfikacji zaleca się wyłączenie firewalla,
- program antywirus lub pakiety bezpieczeństwa, np. Norton Internet Security, Panda Security itp. – zalecamy wyłączenie tego typu narzędzi,
- zablokowany port 80 oraz 443, połączenie do serwera recertyfikacji jest szyfrowane (https) – należy sprawdzić, czy konfiguracja sieci pozwala na przeglądanie stron szyfrowanych.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności problem nadal występuje, skontaktuj się z nami: tel. 22 545 55 55 lub e-mail: kontakt@kir.pl.