Wylogowaliśmy Cię z Twojego konta. Zaloguj ponownie
Wróć do wyboru tematu

1. Sprawdź, czy uruchomiona jest usługa propagacji certyfikatu (uruchom „Usługi” w pasku narzędziowym Windows – Wyszukaj programy i pliki)

2. Jeśli na komputerze jest zainstalowany CCSuite, wyłącz/odinstaluj CCMonitor,

3. W przypadku problemów z rejestracją certyfikatów w systemie:

– wyłącz CCMonitor i zablokuj automatyczne uruchamianie podczas startu systemu,

– sprawdź stan usługi „Propagacja certyfikatu” – jeśli usługa jest wyłączona i próba uruchomienia kończy się błędem:

        • zmień wartość klucza w rejestrze (cmd->regedit) z 0 na 1

        Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CertProp] "CertPropEnabled"=dword:00000001

        • lub uruchom poniższy plik (prawy przycisk myszy: scal)

Wróć do wyboru tematu