Wylogowaliśmy Cię z Twojego konta. Zaloguj ponownie
e_doreczenia_2.jpg

Od 1 stycznia 2025 roku e-Doręczenia są obowiązkowe dla administracji publicznej, ZUS, KRUS, NFZ oraz zawodów zaufania publicznego, takich jak adwokaci, czy radcowie prawni. W kwietniu do tego grona dołączą również podmioty niepubliczne zarejestrowane w KRS przed 2025 rokiem.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz narzędzia do podpisywania dokumentów, ich pieczętowania czy integracji z systemami zarządzania dokumentami — w KIR znajdziesz odpowiedni certyfikat. Nie daj się ograniczać formalnościom — wybierz rozwiązania, które ułatwią Twoje procesy biznesowe.


Sprawdź, jakie certyfikaty potrzebujesz, aby korzystać z e-Doręczeń.

Kwalifikowany certyfikat pieczęci do integracji z publiczną usługą e-Doręczeń

Jeśli chcesz zintegrować swój systemem do zarządzania dokumentami z platformą e-Doręczeń Poczty Polskiej, wybierz certyfikat kwalifikowanej pieczęci elektronicznej Szafir, by automatycznie pieczętować dokumenty w imieniu organizacji. Jest dostępna w wersji mobilnej mSzafir, jak i na tradycyjnych nośnikach z czytnikami, które można odebrać w jednej z 12 placówek KIR w całej Polsce.

Kwalifikowany certyfikat uwierzytelniania witryn do obsługi e-Polecony

Planujesz zintegrować swój system z  komercyjną usługą e-Doręczeń Poczty Polskiej (e-Polecony), aby  wysyłać elektroniczne listy polecone również do klientów lub kontrahentów?

Do integracji potrzebujesz kwalifikowanego certyfikatu uwierzytelniania witryn (QWAC), który potwierdza wiarygodność witryny internetowej i przyporządkowuje ją do osoby fizycznej lub prawnej. Certyfikat wydawany jest online na podstawie przygotowanego żądania CSR lub w placówce KIR.

Kwalifikowany certyfikat do podpisywania dokumentów 

Do podpisywania pism wysyłanych w ramach e-Doręczeń do swoich klientów, administracji, partnerów biznesowych wykorzystaj kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego. Ma moc prawną podpisu odręcznego zgodnie z rozporządzeniem eIDAS. Z powodzeniem wykorzystywany w urzędach, biznesie, medycynie oraz w sprawach prywatnych.

Wybierz swój certyfikat:

  • kwalifikowany e-podpis Szafir –  w zestawie z kartę i czytnikiem odbierzesz w jednej z 12 placówek KIR lub jednej z 600 placówek banków spółdzielczych  
  • mobilny kwalifikowany e-podpis mSzafir – bez karty i czytnika, możesz uzyskać w pełni online i wykorzystać do składania podpisów w dowolnej aplikacji lub w aplikacji mobilnej
22 545 55 55

Obsługa Klienta

Pomoc techniczna

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku: 8:00 - 18:00.

Znajdź nas

Największa sieć sprzedaży podpisu elektronicznego

Odbierz swój e-podpis w dowolnej placówce KIR lub jednym z ponad 740 oddziałów banków spółdzielczych w całej Polsce.

Znajdź najbliższą placówkę
Napisz do nas

Potrzebujesz pomocy?

Skorzystaj z naszego formularza

lub wyślij wiadomość na adres kontakt@kir.pl

Wybierz temat rozmowy
Image
Biuro_obsługi_klienta_desktop.png

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

22 545 55 55

Napisz do nas

lub skorzystaj z centrum pomocy